بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس اشاره کرد که صنعت کاشان به 300 میلیارد تومان اعتبار فنی نیازمند است. وی همچنین افزود که تولیدکنندگان پتروشیمی و فولاد کاشان برای تامین مواد اولیه مورد نیازشان با مشکلات و چالش‌هایی روبه‌رو هستند.

در بعد از ظهر روز پنج‌شنبه هفته گذشته، سیدجواد ساداتی‌نژاد در جمعی از خبرنگاران تاکید کرد که تولیدکنندگان کاشانی با وجود تحریم‌ها و مشکلات حاکم بر ایران، همواره با تلاش به حفظ تولید و رونق صنعت فولاد کشور همت ورزیدند. او در ادامه افزود که این تولیدکنندگان هستند که به کاشان زندگی و حیات بخشدند. در صورتی که این افراد نبودند، شهر کاشانی نیز وجود نداشت.

ساداتی‌نژاد اشاره کرد که در بروکراسی اداری مشکلاتی وجود دارد. در یک برهه زمانی، در اختیار، نقل و انتقالاتی انجام شد، ولی پس از مدتی این تفویض‌ها از اداره صمت کاشان باز پس گرفته‌شد. پس از پیگیری‌های متعدد این اختیارات مجددا به اداره صمت کاشان انتقال داده‌شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل همچنین افزود که تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان در صنعت فولاد برای تامین مواد اولیه خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. بنابراین نیاز است که تمامی مسئولان مربوطه در این حوزه همت گمارند و کلیه تلاش خود را به کار گیرند تا زنجیره تولید به دلیل کمبود مواد اولیه با مشکل مواجه نشود.

وی بیان کرد که صنعت فولاد در این منطقه به 300 میلیارد تومان اعتبار فنی نیازمند است. در صورتی که این اعتبار به بخش صنعت فولاد تخصیص یابد، مسائل زیادی از صنعتگران رفع می‌شود. این فرآیند نگاه ویژه‌ای از مسئولان کاشان و دولت را طلب می‌کند.

منبغ: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)