بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، تاکنون شرکت‌های زیادی وارد صنعت فولاد شده‌اند و برای رسیدن به سودآوری و رونق اقتصاد کشور تلاش قابل توجهی کرده‌اند. متاسفانه این روزها برخی از این شرکت‌ها به ویژه شرکت فولاد اکسین خوزستان به دلیل وضعیت حاکم بر بازار فولاد و مشکلات و مسائل مختلف، موفق به سودآوری و بازگشت سرمایه خود نشدند. به این ترتیب، لازم است که با بکارگیری سیاست‌های مناسب و انتصاب مدیرانی لایق، متخصص و دلسوز که رویکردشان سودآوری می‌باشد به اقتصاد این شرکت کمک کنیم.

طبق تحقیقات کارشناسان آهن ملل اصفهان، شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف خودکفایی کشور و اشتغال‌زایی تاسیس شد. این شرکت همواره شرکتی ارزشمند است حتی با وجود وضعیت کنونی و عدم تولید آن. حقیقتا می‌توان گفت که شرکت فولاد اکسین، شرکتی منحصر به فرد و با اهمیت است. با توجه پیگیری‌های اخیر در مدتی پیش مدیری شایسته و جوان به مدیریت این مجموعه منتصب شد. با استفاده از سیاست‌های اتخاذ شده توسط مدیریت جدید، شرکت اکسین در این اواخر روند رو به رشدی را طی کرده‌است.

فولاد اکسین خوزستان توانست با استفاده از یک مدیر متخصص و دلسوز، فروش و تولیدات خود را بهبود و ارتقا دهد. همچنین ایشان توانست با اجرای طرح فولادسازی شرکت، موجب خودکفایی اکسین شود و استان را به منطقه‌ای استراتژیک تبدیل کند. وی همچنین اظهار کرد که از هیچ تلاشی در راستای تحقق اهداف شرکت و رونق اقتصاد کشور دریغ نخواهد کرد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)