بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت‌های فولاد سفید دشت و ورق خودرو چهارمحال بختیاری بازدید کرد. در جریان این بازدید رحمانی بیان کرد که معمولا اکثر محصولاتی که در فولاد مبارکه و در زیر مجموعه ایمیدرو یعنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تولید می‌شود، پیش از این با واردات تامین می‌شد.
رحمانی تاکید صریح کرد که گروه فولاد مبارکه و ایمیدرو تامین حداکثری بازار داخل و واحدهای مصرف‌کننده داخلی را رسالت خود می‌دانند. به همین ترتیب، این دو مجموعه در راستای رسیدن به هدف تولید و تامین نیاز داخلی اقدام به برنامه‌ریزی‌های خوبی کرده تا بتوانند به هر میزان که قادر هستند نیاز داخلی مصرف‌کنندگان به محصولات فولادی را تامین کنند.
رحمانی در ادامه افزود که حمایت دولت از احداث خط نورد گرم شماره دو فولاد مبارکه و توجه به رونق حداکثری تولید در داخل کشور اهمیت ویژه‌ای در شرایط فعلی دارد. همواره فولاد مبارکه و ایمیدرو با بکار گرفتن تمامی تلاش خود پیگیر پروژه مذکور هستند.
پی رو بازدید وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو از خطوط تولید شرکت ورق خودرو بیان کرد که به دلیل پشتیبانی فنی و ویژه فولاد مبارکه، شرکت ورق خودرو در حال پیشرفت است. علاوه بر این، ایمیدرو در همراهی با فولاد مبارکه از توسعه دو مجموعه ورق خودرو و فولاد سفید دشت حمایت می‌کند.
رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، جناب آقای خداداد غریب‌پور اشاره کرد که تولید گریدهای جدید با بکارگیری برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این مجموعه انجام خواهد گرفت.
غریب‌پور در ادامه افزود که پیش‌بینی ما در مورد استفاد از ورق خودرو افزایشی است. دلیل این مسئله را می‌توان نیازمندی روز به روز صنعت خودرو به ورق دانست. وی بیان کرد که از لحاظ رفع این نیاز هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرا شرکت مذکور در تولید گریدهای مورد نیاز صنعت خودرو همواره پیشتاز و پیشرو می‌باشد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)