شرکت مجتمع فولاد خراسان از جمله شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فولاد در ایران است. این شرکت از 17 واحد مختلف تشکیل شده و در منطقه‌ای به مساحت 1400 هکتار در 15 کیلومتری شمال‌غرب شهرستان نیشابور واقع می‌باشد. فولاد خراسان توانسته به عنوان قطب سوم کشور در استان خراسان رضوی جایگاه خود را تثبیت کند.

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، در روز دوشنبه مراسم اختتامیه سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و به جهت بنگاه‌داری پایا برگزار شد. در این دوره جایزه ملی با عنوان “مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی” به شرکت فولاد خراسان تعلق گرفت.

در این نشست که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از فعالان اقتصادی برگزار شد، مدیرعامل فولاد خراسان، جناب کسری غفوری توانست لوح تقدیر این جشنواره ملی را به دلیل بنگاه‌داری پایا دریافت کند. کسری غفوری به دلیل تلاش‌های بسیار در راستای مسئولیت‌های خود در این مجموعه و تعهد به توسعه پایدار همراه با حفظ محیط‌‌ زیست برای دریافت این جایزه برگزیده شد.

علاوه بر این، طی گزارشات رسیده مشخص شد که شرکت فولاد خراسان برای اولین بار موفق به دریافت نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد 34000، در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی شده‌.

در این مراسم جمع کثیری از مدیران و استادان حوزه مدیریت منابع انسانی کشور در دانشگاه تهران حضور داشتند. در طی این مراسم به برترین شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی جوایزی با درنظر گرفتن سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی هدیه شد.

در مبادلات روز سه‌شنبه برخی از مبادی فروش آهن‌آلات برای محصولات خود ثبات قیمت اعلام کردند. در این روز برخی از فولادسازان از جمله فولاد خراسان اعلام رشدی منفی برای محصولات خود کرد. برخی دیگر از مبادی نیز تغییری در نرخ‌های پیشنهادی خود ندادند. مجتمع فولاد کیمیا نیز در قیمت محصولات خود تغییری ایجاد نکرد.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)